Osteopatiakoulu terveydenalan ammattilaisille

Lapin osteopatiakoulu | Rovaniemi

Monipuolista terveydenalan osaamistasi ja kouluttaudu osteopaatiksi! Tarjoamme käytännönläheistä opetusta, ja voit aloittaa osteopaatin töiden harjoittelun heti.

Koulutus on niin sanottua monimuotokoulutusta, ja kokonaisuudessaan se kestää neljä vuotta. Koulutukseen sisältyy kahdeksan lähijaksoa vuodessa (yhteensä 32 jaksoa), ja niiden lisäksi opetusta toteutetaan etäyhteyksien avulla. Kukin lähijakso kestää neljä päivää. Myös henkilökohtaista neuvontaa on mahdollista saada etäopetuksena.

Oppilaamme voivat heti aloittaa työt osteopatian saralla ja saada oppia käytännön kokemuksen kautta. Osteopatian palveluita voi tarjota esimerkiksi omille asiakkaille heti koulutuksen alettua.

Koulutus on hyvin käytännönläheinen ja pyrkii siihen, että opiskelija saa konkreettiset eväät taitojensa kehittämiseen.

OTA YHTEYTTÄ

Osteopatiakoulu

terveydenhuollon ammattilaisille

Lapin osteopatiakoulun nelivuotinen ohjelma on suunniteltu terveydenhoitoalan ammattilaisille, jotka haluavat monipuolistaa ammattitaitoaan.

Voit olla aikaisemmalta koulutukseltasi esimerkiksi:

Hieroja

Sairaanhoitaja

Fysioterapeutti

Lääkäri

Lähihoitaja

Lapin osteopatiakoulusta valmistuva saa ammattinimikkeen osteopaatti.

Nelivuotisen koulutusohjelman kokonaishinta on 24 000 euroa (sis. alv). Se on jaettu kurssimaksuihin (750 euroa per kurssi), jotka erääntyvät ennen kurssien alkamista.

Lisätietoja osteopatiasta

Osteopatia on manuaalinen hoitomuoto, jossa keskitytään tukemaan ja parantamaan ihmisen terveydentilaa kokonaisvaltaisesti. Hoidot ovat turvallisia, ja ne räätälöidään jokaiselle potilaalle erikseen.